تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش؛ حجت‌الاسلام صنعت ‌پور در مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) گفت: شهید صیادشیرازی در عرصه نظامی‌گری، معنوی و توجه به تکالیف دینی، الگو و نمونه خوبی برای افراد جامعه است.
وی خلوص این شهید بزرگوار را رمز ماندگاری وی دانست و افزود: ایشان با بینش توحیدی که داشت، گرفتار و دلبسته به مسائل مادی نبوده و بلکه همیشه برای رضایت خداوند و خدمت به مردم تلاش می‌کرد.
صنعت ‌پور امیری یادآور شد: شهید صیاد شیرازی با آن که در کسوت نظامی‌گری بود، ولی همیشه مانند یک طلبه در مسائل تربیتی و عرفان وقت می‌گذاشت و هرگز ارتباط خود را با روحانیون و علما قطع نکرد و برای تربیت نفس خود وقت می گذاشت.
وی با اشاره به اینکه سپهبد شهید صیاد شیرازی ضمن علاقه و محبت وافری که به خانواده محترمش داشت اما هرگز از خداوند و انجام تکالیف شرعی غافل نشد، اظهار کرد: امروز شاهدیم  افرادی که دورانی خالصانه در خدمت انقلاب بودند به خاطر مسائل دنیوی و لذت‌های زودگذر نسبت به معیار‌های گذشته خود عقب‌نشینی کرده‌اند و گرفتار قدرت و شهوت دنیوی شده‌اند اما این شهید بزرگوار همیشه در خط ولایت بوده و برای خدمت به مردم تلاش کرد و هرگز یاد خدا و راه شهدا را فراموش نکرد.
رئیس اداره عقیدتی و سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران سپهبد شهید صیاد شیرازی را یک عنصر جهادی، تکلیف‌گرا، ولایتمدار و با اخلاص خواند و گفت: هنگامی که در خصوص پرکاری و تلاش مستمر و شبانه روزی‌اش سوال می‌شد، ایشان گفت: وقت برای خوابیدن بسیار و برای خدمتگذاری کم است و باید تمام وقت مفیدخود را برای خدمت به اسلام صرف کنیم.
وی افزود: صیاد شیرازی از دو ویژگی مهم که دو اصل قرآنی هم هست برخوردار بود؛ نه دل به طبیعت داد و نه از ماورای طبیعت ترسید. لذا پیوسته وظیفه را بر غریزه مقدم شمرد و به جای دلبستگی به عالم طبیعی و مادیات، برای آخرت خود تلاش می‌کرد و شوق شهادت داشت.
گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح در مزار این شهید واقع در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد. در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان با نثار گل بر مزار این شهید بزرگوار ضمن تجدید میثاق با آرمان شهدا بر یاد و راه ایشان تاکید کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 23 فروردين 1397 ] [ 1:14 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 84427
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->